Tisdag

I dag har det varit en slapp dag i skolan. Vi började med marknadsföring och efter lektionen spred sig ryktet om att vi hade inställd svenska och mentorsträff, vilket visade sig vara sant Då gick jag och mina brudar ner till stan för fika och lunch. Vi drack kaffe på viskan och åt pastasallad på Orion. Det var riktigt mysigt och skönt att glida omkring på stan. Sedan hade vi en underbar lektion med Psykologi, vilket är ett ämne jag fastnat riktigt mycket för. Det är både roligt och intressant. Hade även en sabbis matte c på slutet och nu sitter jag här hemma. Ska snart i väg och träna i några timmar, har även ledarmöte så det blir många timmars träning i kväll. Detta är vad jag har gjort i dag och ska göra. Hoppas att eran dag har varit lika bra och kanske till och med bättre? Vi höres!



Elin & Emma på Viskan



Linnéa var glad över att få spendera några timmar på vårt favorit café



jag dricker min latte. Ser ut som en kringla?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0