Tisdag



Härliga tisdag, med regn som sipprar ner ifrån skyn. Dagen har flytit på bra då jag har haft redovisning i marknadsföring och svenska lektion. Kvar i skolan har jag psykologi och matte c. Efter skolan ska jag i väg och träna mina småttingar och lära dem en massa nytt. Efter dte är det årsmöte i drillen, då jag ska vara där och göra min röst hört i frågan om bytet av namn på våran förening. Det ska gå igenom. Efter det ska jag köpa pizza och föda mina syskon eftersom mina föräldrar är borta i paris och italiten. Jag hoppas det suger där borta, mamma i paris och pappa strosar omkring i milano, nej jag är inte alls avundsjuk.

I kväll har DHW och U.B premiär, vilket betyder många timmar framför tv:n. Riktigt sköönt! men dock måste jag plugga, har matte c prov på torsdag. Ett bra resultat där skulle inte sitta fel. I morgon börjar även Gossip tror jag, har isf sett dom avsnitten, men det skadar ju inte att kika dessa igen. Nu ska jag gå upp till tredje våning för att få tillbaka vårt psykologi prov, jag dör. Tror inte att det gick så jätte bra... men men. Ha en bra dag!

Byye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0