Torsdag



jag i dag, haha kanske världens mest komiska mening...

Nu befinner jag mig på jobbet, sliter för att kunna få papperslappar och överleva. Kanske inte riktigt så seriöst, men man kan ju alltid luras lite. I dag har jag varit i skolan och haft en ganska slapp dag. Fotade Tekno Drillo och jag är jätte arg på den där nedrans fotografen som trampade och spottade på min idé och gjorde TDs foto till årets tråkigaste i skolkattalogen. Men vad gör det om hundra år? I går skulle vi tydligen dö, men jag sitter här nu och knapprar på tangetbordet, så jag antar att jordens undregång kommer att ske den 21 oktober ist. Ja, varför inte riskera allt liv på jorden för en liten atomklyvning? Ibland förstår jag inte mig på deras tankesätt!

Efter jobbet ska jag åka hem och städa. Visst låter det som världens bästa idé? och kanske till och med den roligaste... Eller inte. Men jag ska också laga lite mat, som jag gör faktiskt gör ganska ofta nu för tiden. Ingen mer korv och snabbmakaroner för mig del, här ska det vara en fröjd att äta och när man endå är i farten och lagar, varför inte göra den nyttig? i dag blir det vegitariska vårrullar med sallad. Kan inte bli bättre. Oj, nu är klockan över halv åtta, plikten kallar!

Ps. missa icke Idol, jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0