Torsdag



God morgon! Kom lite tidiagre till skolan och tänkte skriva in ett lite sött inlägg som morgonpigga läsare kan njuta av. I dag har jag min längsta dag i skolan och slutar vid halv fyra. Sedan är det bara att palla sig ut till Borgstena och träna i några timmar. Först är det solo träning och sedan ska vi träna med teamet. Sedan ska jag ha mitt psykologi prov i morgon så hela kvällen kommer jag spendera vid mitt skrivbord, läsandes mina psykobäcker. Någon som vill hjälpa mig lite? Skulle vara trevligt isf...

Helgen är nästan färdig planerad för min del. Inte en helg på länge nu har varit oplanerad, utan jag har alltid haft full rulle. Men det är så jag kanske tycker om det? Men Förhoppningsvis bjuder ledigheten på fest, mysande, träning och annat roligt, precis så en helg ska vara!. I Dag fyller Malin i min klass 18 år, grattis till henne! Det värsta är bara att hon ligger hemma med öroninflammation i båda öronen och feber. Hoppas att jag inte spenderar min 18års dag på det viset, stackare! Men nu har jag matte c, så måste pysa!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0