Torsdag


en rad med dagens super modeller

God morgon världen! Hur underbart är det inte att jag har sovmorgon? Det var alldeles för länge sedan jag hade det på en vardag. Men jag vaknade av en känsla att min buss inte skulle gå när jag hade tänkt att den skulle gå, och efter att ha tittat på Västtrafiks hemsida insåg jag att jag kommer vara tjugo minuter sen till min lektion. Great, bättre start på dagen får man leta efter. I dag har jag två lektioner i skolan, naturkunskap och webbdesign. Man kan säga att detta kommer bli den skönaste dagen i skolan denna veckan. Men undra egentligen vad alla mina lärare skulle göra i dag, eftersom vi har fått inställda lektioner nu på morgonen. Det är ett mysterium...

Efter skolan ska jag träna, träna drill tillsamans med mitt älskade lag. Vi har även lite dulo tid innan team träningen och det känns som att det går framåt. Det är underbart. Efter träningen ska jag hem och titta på lite avsnitt av Gossip Girl och städa samtidigt. Tror inte att något frivilligt skulle vilja gå in i mitt rum. Fotäljen som man ska kunna sitta i är nu ett berg gjort av kläder. Gisses vad det kommer ta lång tid känner jag, men jag får skylla mig själv. Nu måste jag rusa, sitter här i pjamas och min buss går snart.

höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0