Torsdag



webbdesign, det är nu jag får ta fram min kreativa sida. Plocka fram konstänren inom mig och visa mina estetiska kunskaper. Men det är lite drygt eftersom vi läste nästan samma kurs förra året, men vad gör man? Dagen har gått riktigt fort och jag har hunnit med fyra lektioner, projekttid och en fika på viskan. Vi har inte riktigt dragit igång med våra projektarbeten, så dessa projekttider är för oss nu fika tider. Så jag, emma, linnéa och elin satt någon timme på favorit viskan. Snart är min lektion över och då ska jag bege mig hem till emma en stund för att fördriva tiden med min älsklings vän och sedan kila upp till körskolan för lite teori.

I kväll ska jag inte göra ett piss, fota lite grejer jag ska sälja påp tradera, för att jag har en massa skor som jag inte använt och tänkte slänga. Men så fick jag den brilljanta idén att sälja det ist och tjäna lite extra fika pengar, haha.  Men nu ska jag pysa över Centralbron och vidare till Norrby. Se you later aligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0