Måndag

Det börjar att bli en rutin att befinna mig i min pojkväns rum, utan att han ens befinner sig i sin bostad. Nu har han lyckats att övertala mig att åka hit ut i dag igen, men det är ju givet att jag gör eftersom jag knappt kan se honom på en vecka? Men nu har han tagit sitt pick och pack för att träna fotboll. Då passar jag på att blogga lite och samtidigt studera lite naturkunskap b. Det behövs faktiskt, eftersom det är på onsdag det smäller. Underbart, not. Men på fredag drar kortegeveckan igång och det kunde inte komma mer lägligt. Kortege är en bra sak. Men på fredag åker jag ner till skåne och missar två dagar av veckan med kortege. Men skåne är också en bra sak. Ska nämligen tävla på lördagen och jag får äntligen träffa min älskade Helén igen.  Hoppas att vi både presterar bra i teamet och även att jag lyckas bra i mitt solo.

Nu kanske jag borde titta i min naturkunskap bok igen, men ha en riktigt vacker måndagskväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0