Söndag

En månad, men varför blogga när man inte har något att blogga om? Nu sitter jag iaf hemma hos min man. I hans rum för att snart bege mig för att titta på hans match. Det är vad jag skall göra i dag, eller ska isf träna senare i kväll och det ska bli skönt. Bäst man dyker upp där, för Julia har lovat att skjuta dem som inte närvarar på kvällens träning. Dock känner jag mig inte riktigt hundra än efter veckans sjukdagar. Febern är borta som så tur är, men förkylningen vill inte riktigt släppa taget. Men det är bara att bita ihop och visa att man är en riktig man.

I går var jag i Göteborg, med mig själv. Var tvungen att åka dit för att inhandla en studentklänning och ett par balskor. Frågan är om jag kommer lyckas att trippa omkring i 11 cm klackar? När jag visade upp mina älsklingar för Emil blev jag riktigt dumförklarad när jag frågade om jag kunde ha skorna på studenten. Antagligen kommer alkohol intaget vara ganska stort och uppe på  den höjden kanske jag går och bryter benen? Men det är smällar man får ta om man ska vara fin. Men nu ska jag åka för att kolla på fotboll. Jippie....

Kom igen Hellstad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0