Måndag



Trevlig helg som spenderades mycket tillsammans med min pojkvän. I fredags var det en nykter utgång på swing där Ida Corr sjöng på scenen. Det var en grym förfest och tack bella för den!. Jobbade hela lördagen och var helt död när jag kom hem, efter att bara sovit två timmar föregående kväll. Så jag bestämde mig att strunta i en inflyttningsfesten jag var bjuden på och åkte till Ulricehamn i stället, hem till Emil. Vi käkade lite mat och lite vänner till honom kom och gjorde oss sällskap. Sedan skulle de andra dra vidare ut, men vi stannade kvar och såg en film innan vi somna tidigt. På söndagen var jag och emil riktigt hurtiga då vi var ute ocg gick på morgonen, även tog en sväng på isen nere på sjön. Köpte även frukost och det var riktigt mysigt. Sedan vad det bara att åka hem och iväg igen fär att träna i några timmar och halv sju var det genrep inför nästa helg. Det gick inte riktigt så som jag planerat, men kör järnet på lördag ist! Fin helg och är tacksam att jag har någon som dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0