Onsdag



Nu har jag precis ätit en massa vitlöksbröd, vilket jag tror jag har fått dille på. Men jädrar vad gött det var. Skolan i dag var lugn, hade ett personlig försäljnings prov på morgonen som gick bra och sedanvar det naturkunskap som stod på schemat. Den lektionen var inte så ansträngade och slutade någon timme senare. Men jag skulle givetvis ha utvecklingssamtal i dag, så efter vi slutat klockan elva fick jag stanna kvar i skolan till klockan ett. Som tur är kunde Tim, Robin och Viktor underhålla mig. Nu är jag hemma och funderar på vilken tid jag ska åka till jobbet, måste jobba i dag. Sedan ska jag även skriva lite på min filosofi som ska in nästa vecka. Schemat för helgen är ganska fullt, men massa träning, fest och barnpassande. I morgon lämnar mina päron Sverige och min älskling skall komma och bo hos mig. Det är lite frestande och jag vill bara att det skall bli torsdag. Hoppas eran dag varit bra, förutom det trista vädret, men det är smällar man får ta. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0