Onsdag


EM i Tyskland 08

Nu sitter jag på jobbet och har tagit mig friheten att ta en lite kort rast. I dag har jag varit i skolan och det hela började med att vi skulle sitta och skära i grishjärta och lungor på naturkunskapen. Jag ville spy, men fick hålla det inombords då jag lät resten av gruppen jobba med skiten. Efter det sprang jag och emma ner till stan för en lunch på orion. Det smakade ljuvligt men det var ganska snart tid att ta sig tillbaka till rättkunskapen i skolan igen. Vi fick reda på att vi ska på rättegång den 18 februari, vilket jag kan tycka är intressant. Har aldrig varit på något sånt innan. Efter skolan så åkte vi till UF mässan på Åhaga för att spana in vad alla framgångsrika och duktiga elever har tagit fram/skapat. Ganska tråkig mässa, var mycket bättre förra året. Stannade inte allt för länge och körde sedan mina vänner och Alex till stan.

I kväll ska jag skriva lite PA hade jag tänkt, skicka in lite för att få lite respons innnan nästa vecka. Annars lägga mig i tid och se något fint. Helgen ser ut att bli hektisk så jag tror jag kommer att behöva alla timmars sömn jag kan få. I morgon vankas det även klassfest, men det är något jag har bestämt mig att skippa. Har alkoholförbud så då kan man lika väl vara hemma och plugga och göra lite nytta, när jag ska ut resterande kvällar i helgen. Fint. Men nu är det inte så fint längre när jag måste tillbaka till mitt fantastiska jobb, men man får bara tänka såhär:
pengar, pengar, pengar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0