Tisdag



Spenderade gårkvällen hemma hos E. Vi kikade på offside som jag tydligen var tvungen att se. Vi var även ganska tröga då vi var uppe på sjukhuset i borås och åkte till donken för att äta lite så vi missade vårat nummer. Det är bara vi som lyckas att göra sånt, kanske inte den bästa kombinationen i världen, men vi klarar oss. Men då åkte vi till Sveriges sluttande stad istället, när våran nästa nummerlapp visade att vi skulle vänta 14 nummer för att komma fram till kassan. Vaknade sent i morses och flög till skolan i min fina bil. Nu sitter jag här på min svenska lektion och ska snart iväg och äta lite lunch. Sedan är det träning för hela slanten och lite studier i kväll. Ganska planerad kväll med en tanke på att lägga mig ganska tidigt. Sitter helt död framför datorn och jag tror inte mitt kaffe i morses hjälpte mig så mycket som jag hade önskat att det skulle göra. Men tillbaka till verkligheten, min underbara skoldag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0