Fredag



I dag är en sorglig dag. Mina älskade entrepenörer lämnade underbara Sverige för hatiska Usa. Vem vill vara i deras läge? Fällde några tårar i går kväll för att min tjejer ska vara borta i två månader, jag vet att det verkar löjligt, men det är tyvärr sant. Fredag i skolan är... dött ungefär. Man går som en zombie i skolan och vet varken ifall man är vaken eller sovandes. Efter det bar det självklart av till våran traditionella fredagsfika med de som är kvar hemma. Nästa vecka lämnar ytterligare två av gängets tjejer landet. Denna gång för att äta sig mätta på ris borta i öst. Snart ska jag dock bege mig till min sömmerska som ska sy min balklänning för att planera ytterligare hur den skall se ut och se hur långt hon har kommit. Ska bli spännande om den är i ett såpass skick att man kan prova den. Men vi får se. Kvällen skall spenderas tillsammans med min pojk för att varva ner inför morgondagen. Då är det SM kvl för Team W. Jag erkänna att jag är nervös, men det är så det skall vara!

I morgon hoppas jag på en storslagen schlagerfest hemma hos hoe.
Kyss "Carina"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0