Söndag



Helgen har spenderats tillsammans med mina kusiner och min älskling. I fredags bokade vi även resa tilll Rohdos som vi ska besöka i sommar. Snacka om skönt. Sedan var det hem och käka lite pizza och vara lite Svensson och titta på Lets Dance. Somnade tidigt för att upp på lördag morgon och ha ett träningspass. Efter det tog jag och emil alla barn till badhuset och efter det en sen luch på donken. Visst är jag en bra mamma och föder mina barn med skräpmat? Men till kvällen lagade jag faktisk mat, tacos om man skall skryta lite (eftersom det är så avancerat). Även denna kväll var man lite Svensson och kikade melodifestivalen, även om min favoritlåt gick till andra chansen. I dag har jag varit i Ulricehamn och tittat på min pojkväns fotbollstunering och agerat stödjande flickvän. Efter det var det samträning i 5 timmar och nu Beck. Snacka om full helg och nu är sängen välldigt lockande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0